Blogger Widgets

Thursday 5 April 2012

happy birthday my baby!!! ~~~~

happy befday my baby!!! da stahun da umo die 28 mac ari tu..baby tu sape?
baby tu kereta saga FL aku la..alhamdulillah ia masih lagi bsame aku..wlu da mcm2 kte lalui bsame..ingat ag 1st time ak bwk die..trus langgar divider jalan..trus pecah tayar..huuu..sangat mengerikan smpi ak give up..rase xnak bwk keta dah.. (U_U)

tp tu jadi satu pengajaran wat ak gak sbnarnye..ble cerite tentang dilanggar orang dan melanggar orang..huuu..setakat ni dilanggar orang skali..si cina kaya langgar..sib baik terus baiki (mekasih mumuk) dan siap di bank in ganti rugi lagi..melanggar pun skali..tp bkn langgar orang la (dijauhkan la sangat2) ..tapi langgar encik anjing..ish!! smpi skang ak stil trauma..nmpk anjing jauh2 pn rase smacam je..ni dpn kreta tu still x baiki2 ag..mate pun bute sbelah..tp xpe la..asal bleh bawah sudah la kan (^_^)

hmmm..sayang sgt rasenye kt baby saga FL ni..sbb die sntiase temani aku ke mane aje..bwk ak jenjalan..naik ke tanah tinggi..turun ke tanah pamah..yang paling bmakne sbb die sanggup temani aku ke seremban ms really depress    ari tu.. (1st time drive sengsorang..tempat asing plak tu).. huuuu..so adventure..rase mcm dalam rancangan destinasi bajet plak..huhuhu..tp ssh da nak wat cmtu..sbb cm da rase takut sket..bahaye ooo..pmpuan jenjalan sorang2.. 

actually jauh da jalan baby aku ni wlu pn baru stahun bsame ngan..da balik pahang 2-3 kali..insya Allah cuti bulan 5 ni die balik lagi ke sane..ke banting - klang jangan dibilang la..da beratus2 kali agaknye..smpi rase klu drive tutup mate pun boleh..dan die pun da pi ke umah atuk nenek die kt klantan..harap die wat pangai baik aje kt sn..

skang baby ngah sakit radio ag..ari tu da tukar baru..dan yang kali ni..rosak ag..bengang gak rase..mcm nak tukar baru je..nnt la bulan depan..ms sbelum xcdent ngn anjing aritu..enjin die wat hal gak sket..prob pe ntah..aku da x igt da..tp bwk gi service cntre dapt btulkn free je..sbb masih dalam tempoh waranti..dan arap xde da bnde lain yang akan sakit..sbb byk nak pkai blanje nnt..sakit die bukan murah2 caj kcederaan nye..heh

wlu pun baby mcm bukan la barang mewah x mcm kwn2 nye yang lain contoh honda ke, nissan ke, even produa..klu nak cmpare ngan Mercedes lagi la jauh.. aku still syg n bangge sbb die adalah my 1st baby..andai kate ak akn ade byk2 baby agi pasni (huhuhu..klu duit banyak la)..die sntiase akan jadi yang ptame wat aku..

always luv u..n thanx for always be there for me baby, my cute saga FL car!! muuahhhh!!! 



2 comments:

Delicious Donut